اسلامی: دیدار گروسی با رئیس‌جمهور نیاز به هماهنگی دارد عراقچی: سیاست ما حمایت از مقاومت است سخنگوی دولت: ساعت شروع به کار ادارات همچنان شناور خواهد بود وزیر ورزش: ورزشگاه آزادی تا پایان پاییز ۱۴۰۳، به بهره‌برداری می‌رسد وزیر دفاع: درصد موفقیت عملیات وعده صادق ۲ بالای ۹۰ درصد بود پذیرش دانشجو توسط دانشگاه‌های افسری ارتش فراکسیون وحدت ملی مجلس دوازدهم تشکیل شد مجلس با اصلاح طرح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات موافقت کرد حضور تعدادی از دانشجویان افسری دانشگاه فراجا در مجلس + فیلم عراقچی: روز‌های آینده را روشن می‌بینم «هادی حق‌شناس» به عنوان استاندار گیلان انتخاب شد ثبت‌نام مجدد داوطلبان انتخابات نظام مهندسی غیرقانونی است وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس در دوحه نشست اضطراری برگزار خواهند کرد سازمان اطلاعات سپاه: هرگونه فعالیت در حمایت از رژیم صهیونیستی جرم است دستور رئیس جمهور برای رسیدگی جدی به فروش فیلترشکن و زمینه‌های رواج آن دیدار جمعی از نخبگان، استعداد‌های برتر علمی و رتبه‌های برتر کنکور با مقام معظم رهبری + فیلم و عکس | در آینده نزدیک درباره مسائل لبنان و شهیدنصرالله صحبت خواهم کرد فرماندار مشهد مقدس: ۲۰ مدرسه دوازده‌کلاسه جدید در پویش «سه‌شنبه‌های افتتاح» به بهره‌برداری خواهند رسید هشدار صریح فرمانده کل ارتش به رژیم صهیونیستی رئیس کمیسیون امنیت ملی: ایران در آمادگی کامل به سر می‌برد رئیس شورای عالی استان‌ها با نماینده حزب‌الله در ایران دیدار کرد رئیس مجلس شورای اسلامی: برنامه دور از انتظاری برای دشمن طراحی کرده‌ایم وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح: عملیات سه‌شنبه شب تنها بخشی از توانمندی موشکی ایران بود ویدئو| لحظه اعلام رمز عملیات «وعده صادق ۲» | گفتگوی تلفنی سردار سلامی با دکتر پزشکیان
سرخط خبرها

جزییات مناظره پزشکیان و جلیلی اعلام شد

  • کد خبر: ۲۳۶۵۸۰
  • ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
جزییات مناظره پزشکیان و جلیلی اعلام شد
دبیر ستاد انتخابات صداوسیما تاکید کرد: مناظره‌های نامزد‌ها در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری جدی‌تر برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد صالح مفتاح در ویژه‌برنامه انتخاباتی «زمانه» گفت: اگر بخواهیم درباره مناظره‌ها دقیق‌تر شویم، تلاش ما این است که فرصت‌ها را کوتاه‌تر و سوالات را مستقیم‌تر کنیم تا مردم بتوانند مقایسه بهتری داشته باشند و در فرصتی کوتاه از نامزد‌ها بشنوند. 

وی افزود: در مناظرات قبلی ۶ نامزد باید توضیحاتی می‌دادند و بعد دوباره نوبت فرد می‌رسید، اما مخاطبان مباحث و موضوعات را فراموش می‌کردند، اما در مناظره‌های دونفره نامزد‌ها روبه‌روی هم قرار می‌گیرند و درخصوص یک موضوع با هم صحبت می‌کنند و به سوالات پاسخ می‌دهند و امکان مقایسه‌ای دو نامزد فراهم می‌شود و مردم می‌فهمند هرکدام از این نامزد‌ها به چه سوالی، چه جوابی داده است.

محمد صالح مفتاح با بیان اینکه زمان مناظره‌های نامزد‌ها در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حداکثر دو ساعت خواهد بود، تصریح کرد: بخش پرسش و پاسخ نامزد‌ها حداکثر ۹۰ دقیقه خواهد بود و از نامزد‌ها ۱۰ سوال پرسیده می‌شود.

مفتاح افزود: ما از متن سخنرانی نامزد‌ها می‌خواهیم بگذریم و آنها صریح به سوالات پاسخ دهند. خیلی از نامزد‌ها در مناظره‌های قبلی به سوالات پاسخ نمی‌دادند و از آن عبور می‌کردند.

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما ادامه داد: در مناظره‌های دور دوم انتخابات، به خاطر رو در رو بودن نامزد‌ها وضعیت کاملا روشن و اگر کسی به سوالی پاسخ ندهد، خیلی واضح است.
وی تاکید کرد: ما نگاهمان این است که در مناظره‌ها وزن نامزد‌ها و ایده‌های آنها مشخص شود، اینکه هرکدام درعرصه‌های مختلف برای کشور چه ایده‌ای دارند.

اولین مناظره سعید جلیلی و مسعود پزشکیان نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فردا دوشنبه ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود. همچنین مناظره دوم این دونامزد روز سه‌شنبه ۱۲ تیر در ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->